Замість семи – три. Нова структура світу продуктів OBO

OBO Bettermann демонструє свою продукцію як у друкованій формі, так і в онлайн-середовищі в новій, ще чіткішій структурі. Попередній підхід до презентації семи лінійок товарів замінено підходом на основі трьох головних сфер застосування. Це не лише забезпечує простішу презентацію продукту, а й більш чітку та практичну презентацію сфер застосування.
Нові сфери застосування – промислові інсталяції, будівельні інсталяції й захисні системи. До промислових інсталяцій входять кабельні тримачі, системи підключення і кріплення для промислового та інфраструктурного застосування. До будівельних інсталяцій входять продукти прокладання кабелю і зони прихованої проводки для адміністрування, службового корпусу й архітектури. Нарешті, категорія захисних систем поєднує в собі досвід компанії OBO в галузі захисту від блискавки, перенапруги й протипожежного захисту.
Три нові сфери можна буде знайти за новими значками, які надзвичайно легко запам’ятати:
Реалізація змін, пов’язаних із продуманим поділом асортименту, також вплинула на каталоги OBO, які тепер являють собою нову концепцію та об’єднують відомості про асортимент продуктів у виданнях у три каталоги: «Інсталяції у промисловості», «Інсталяції у будинку» й «Захисні системи». Каталоги з проєктування доповнюють асортимент засобами проєктування, прикладами монтажу й додатковою інформацією з монтажу окремих виробів. Каталоги можна тут.
Щоб отримати каталоги в друкованому вигляді, просто зв’яжіться з нами телефоном або за допомогою нашої замовлення.
Нову структуру можна знайти в Інтернеті на домашній сторінці OBO з адаптованою структурою меню. Тепер відвідувачі сайту можуть перейти безпосередньо до трьох областей застосування й вибрати продукти, які їм найбільше підходять.
«Презентація нашої продукції буде більш чіткою й зрозумілою для клієнтів, як онлайн, так і офлайн. Це стосується, зокрема міжнародних ринків», – каже Матіас Герстбергер, менеджер із маркетингу OBO Bettermann. «Наша мета – надати клієнтам сучасну й орієнтовану на користувача візуалізацію й структуру як на рівні продукту, так і на рівні комунікації».